onsdag, mars 25, 2015

Kroppskontroll

Inne i en sjukt bra period träningsmässigt!
Fördelningen funkar, orken är grym och både den och styrkan ökar planenligt.
Det dyker upp muskler som jag inte ens vetat om fanns innan och jag kommer på mig själv med att i smyg beundra axlar/skuldror efter varje pass! :)
Är på gymet i stort sett varje dag och varvar intervaller.
Lyfter hemma och än så länge har jag vikt nog för att klara mig på det.
Intervallerna ökar och blir längre, intensitet ökar, steget lättare och jag kommer allt som oftast på mig själv att skratta åt svetten som dryper för den "goa" känslan infinner sig när jag halvdöd kilar vidare på bandet!
Bara bara positivt!
Benen är grymma, ryggen tar form, armarna på god väg dom med! :)
Har tusen och ett områden som SUGER, som inte alls vill jobba med mig i samma takt som jag jobbar med dom men hell, det ger sig!
Kropp mår bra nu! Hjärna med! Jag mår bra nu!
Och det är bra! :)

>
>
>

Inga kommentarer: